12 квітня 1928 р.
у Львові запрацював перший автобусний маршрут «А»,
який сполучив площу Більчевського (тепер Кропивницького) з
летовищем на Скнилові. У перший рейс автобус відправлявся о 6 год ранку і працював
до 22 год (інтервал в одну год). Маршрут
було поділено на 2 секції та визначено 6 автобусних зупинок. Вартість проїзду в
межах однієї секції — 30 грошів,
а у межах двох —
50.
Автобусами також можна було доїхати до Винник,
звичайно, якщо у вас був 1 злотий на білет. Подорож на дальшу відстань
виливалася у більшу суму. Наприклад, білет до Городка коштував
2 злотих, до Перемишлян і Великих Мостів по 4 злотих 50 грош, а подорож до Борислава,
виносила із кишені цілих 8 злотих 50 грош. Автобусні маршрути
того часу були доволі впорядковані. Існувала практика додаткових рейсів у
вихідні дні та свята. Зупинки здійснювалися лише у визначених місцях.
Автобус до Винник
відправлявся з Маріїнської
площі (теперішня площа Міцкевича) о 7. 30 год ранку. По дорозі на Винники автобус мав кілька зупинок:
* 7 год 34 хв –
вул. Св. Антонія (біля теперішнього Винниківського ринку);
* 7 год 40 хв –
Личаківська рогатка;
* 7 год 44 хв –
Кривчиці;
* 7 год 49 хв –
Маріївка (біля теперішнього Винниківського озера);
* 7 год 55 хв – Винники (автостанція біля теперішньої
міської ради; біля старих воріт на тютюнову фабрику).
Автобуси
курсували на Винники часто. Другий рейс на Винники був у 9 год 30 хв, а
наступні: 11. 30, 13. 30, 15. 30, 18. 30 (16. 30, 17. 30, 19. 30 і 20 год 30 хв
– у неділю та у свята). З Винник на Львів перший автобус відправлявся у 8 год
30 хв, останній – 19 год (в неділю та у свята – 21 год).
Перший львівський
автобус марки «Lancia» мав 19 крісел для
пасажирів і міг перевозити ще 15 пасажирів, які їхали стоячи.
Восени 1931 р.
автобусний парк Львова поповнився автобусами «Зауер» польського виробництва, що
дозволило скоротити інтервали руху на автобусних маршрутах.
З приватних операторів, які обслуговували приміські автобусні маршрути
на Львівщині в 1930-х роках, потрібно загадати компанію «PAP», яка у
1931 році обслуговувала маршрут Львів (вул. Личаківська, кінцева трамвая
№ 1) – м. Винники. На маршруті тоді курсував автобус «URSUS», який
щодня виконував по п’ять рейсів. Пізніше цей же маршрут обслуговувала
компанія «ZAW» із Винник.
Перший автобус із Львова до Винник
відправлявся о 05:50, а останній о 21:00 у будні та у 21:45 по неділях.
Загалом виконувався 21 рейс в будні й 22 – в неділю.
Інтервал руху на
цьому маршруті становив близько 1 години в позапікові години, а у ранішній
та вечірній «пік» інтервал становив 15 – 40 хв. Перший рейс автобуса із
Винник відправлявся о 06:30, а останній – о 22:10 в будні та о 23:15 в
неділю.
1928 р. - 1941 р. — автостанція по теперішній вул. Галицькій (біля будинку Винниківської міської ради; біля фабричних воріт).
1928 р. - 1941 р. — автостанція по теперішній вул. Галицькій (біля будинку Винниківської міської ради; біля фабричних воріт).

Немає коментарів:
Дописати коментар